Telefoonopname voor u

Als u een eigen bedrijf heeft wordt van u verwacht dat u altijd bereikbaar bent, het liefst de volledige 24 uur op een dag en natuurlijk ook op zaterdag en zondag. In de realiteit is dit voor een eigenaar van een bedrijf niet te realiseren en zijn zij een stuk slechter bereikbaar, zo slecht zelfs dat klanten hier regelmatig over klagen. De slechte bereikbaarheid van ondernemers is niets nieuws, maar het wordt wel steeds een grotere klacht bij consumenten. Consumenten willen namelijk altijd geholpen kunnen worden en het liefst zo snel mogelijk. Als dit niet telefonisch kan, dan wel met social media of per mail. Veel bedrijven onderhouden echter niet actief hun social media accounts zoals hun facebook pagina of twitter account en daardoor blijven hun klanten of volgers vaak lang op antwoord wachten. Ook de telefoon opnemen is een lastige zaak voor deze ondernemers, omdat ze veel meetings hebben en er zijn altijd wel andere, nog belangrijkere zaken om te regelen voordat een keer de telefoon opgenomen kan worden.

Klanten zijn hierdoor ontevreden en dit brengt het imago van een bedrijf flinke schade toe. Per mail contact zoeken met een bedrijf is dan eigenlijk een soort last resort, omdat je verwacht dat dit toch wel lang gaat duren, maar uiteindelijk duurt het nog langer dan dat je vooraf verwacht had en ben je alsnog teleurgesteld.

Gelukkig is er voor ondernemers een hele goedkope oplossing. In plaats van constant zelf je telefoon opnemen of iemand op uurloon daarvoor inhuren, kunt u het opnemen van de telefoon gewoon uitbesteden aan een ervaren bedrijf met medewerkers die voor u de telefoon op kunnen nemen. Zo’n antwoordservice is voor elke ondernemer helemaal top. Maak als slecht bereikbare ondernemer dus gebruik van een professionele telefoonservice en maak je nooit meer druk of er nog gebeld is door klanten.

Bezoek de website voor meer informatie : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/